CerpiecBlog

Chcesz usprawnić komunikację? Pomoże ci centrala voip

25.jpg

Chcesz, by komunikacja w twojej firmie była na wysokim poziomie? Jeśli tak, postaw na nowoczesny system, który pomoże Ci sprawnie obsługiwać połączenia. W czym może to pomóc? Dowiedz się, dlaczego warto stawiać na takie rozwiązanie.

Krótszy czas oczekiwania na połączenie…

Klienci, którzy próbują dodzwonić się do centrali i uzyskać potrzebne informacje bardzo nie lubią zbyt długiego oczekiwania na połączenie z konsultantem. To jest bardzo frustrujące. Niemile widzianą sytuacją jest także odsyłanie od konsultanta do konsultanta. To rzecz, która odstrasza klientów od korzystania z infolinii. Takie niedogodności skutkują tym, że klienci nie będą chcieli dzwonić do oddziału firmy, a przejdą do konkurencji. Lepiej więc do tego nie dopuścić, bo może się to źle skończyć. Stąd też tak ważne jest, by centrala voip działała w każdej większej firmie, do której często dzwonią potencjalni klienci. Wprawdzie bez tego można jakoś funkcjonować, jednak nie ma to większego sensu, bo dużo połączeń będzie utraconych. Jeśli konsultanci nie będą potrafili dodzwonić się do punktu obsługi, prawdopodobnie przejdą do konkurencji.

Mniej utraconych połączeń

W końcu centrala voip zapobiega utracie cennych leadów. Nigdy nie mamy pojęcia, kto jest po drugiej stronie słuchawki. Może okazać się, że jest to strategiczny klient, który w konsekwencji będzie miał bardzo duże znaczenia dla rozwoju naszej firmy. Na szczęście zaawansowane technologie nie pozwalają , by połączenie były utracone. Przydatna jest tzw. funkcja callback, która w dużym skrócie polega na tym, że system automatycznie oddzwania do osoby, której z różnych powodów nie udało się dodzwonić. Czasem przyczyną utraty połączenia może być awaria techniczna, czasem klientowi nie chce się już dłużej czekać na linii i wybiera inną firmę. Żeby jednak nie stracić żadnego połączenia, warto zainwestować w nowoczesne systemy do komunikacji.

Więcej spraw załatwianych „od ręki”

W końcu centrala voip to więcej spraw załatwianych niemal „od ręki”. Dzięki temu będzie można wiele rzeczy załatwić. Klienci nie lubią zbyt długo oczekiwać na połączenie. Chcą, by ich sprawa była załatwiona jak najszybciej. To powoduje, że jeśli szybko nie dostaną odpowiedzi, bardzo łatwo mogą się zrazić i szukać pomocy gdzie indziej. Na szczęście bardzo pomaga w tym kolejkowanie połączeń, które w dużym skrócie polega na tym, że rozmowa jest automatycznie przekazywana do kompetentnego działu lub osoby, która jest w stanie szybko udzielić potrzebnych informacji.

PODOBNE WPISY

----------------------------

http://content-hq.com/pozycjonowanie-stron-fakty-mity

http://wopr-gliwice.pl/fanpage-dla-firm-przyniesie-najwiecej-konwersji

http://biznesowe.info.pl/post25856.html#p25856

http://40-tygodni.pl/pozycjonowanie-stron-dlaczego-content-wazny

http://focuscontactcentre.pl/customer-experience-wygladac-wzorowa-obsluga-klienta-contact-center