CerpiecBlog

Czy centrala voip się opłaca?

3.jpg

Wiele osób chce inwestować w promocje i reklamę firmy. Jak forma promocji jest najlepsza i czy warto inwestować w centralę voip? Dlaczego dobry kontakt z klientem jest tak istotny i jak o niego zadbać?

Spersonalizowany kontakt – jak o to zadbać?

Nie jest tajemnicą, że lojalni klienci to być albo nie być firmy. Wiedzą o tym prawdziwi giganci, jak np. Amazon, którzy 75% zysków czerpią właśnie ze stałych klientów. Warto więc stawiać na taki kontakt. Bardzo w tym pomagają nowoczesne narzędzia do komunikacji, jak chociażby centrala voip. To systemy, które automatyzują pracę i ułatwiają komunikacje z klientem. Mają one wiele zalet. Przede wszystkim umożliwiają budowanie dobrych relacji z klientami i skracają czas oczekiwania na linii. Mają one tzw. kolejkowanie połączeń. W dużym skrócie funkcja ta polega na tym, że połączenie będzie przekierowywane do kompetentnych działów lub osób, które będą w stanie szybko załatwić dany problem i udzielić na jego temat wyczerpujących informacji. To pozwala na krótszy czas oczekiwania, bo konsultant jest w stanie załatwić sprawę „od ręki” już podczas jednego telefonu. To tylko jedno z niewielu udogodnień, na które należy szczególnie zwrócić uwagę.

Spore oszczędności…

Poza tym, centrala voip to spore oszczędności dla firmy. Dzięki nim można wiele wskórać. Nie trzeba inwestować w łącza telekomunikacyjne ani też utrzymać infrastruktury telefonicznej. Do obsługi połączeń nie potrzeba również zaopatrywać się w specjalistyczne sprzęty. Wystarczy jedynie mieć komputer z dostępem do internetu, by obsługiwać klientów. Koniecznie trzeba się także zaopatrzyć w dedykowane oprogramowanie. Zaletą takie rozwiązania są nie tylko niskie koszty eksploatacji, ale także bezpieczeństwo. Nie trzeba się martwić, że w razie czego zostaniemy bez pomocy technicznej, a wręcz przeciwnie. Dział supportu praktycznie od razu pozbędzie się problemu. Trzeba im dać jedynie taką możliwość.

Możliwość pracy zdalnej

Zaletą tych nowoczesnych systemów jest także praca zdalna. Dzięki temu praktycznie z każdego miejsca na świecie można monitorować efekty działań. Ma to bardzo wiele zalet. Jedną z nich jest to, że można w każdym momencie monitorować pracę i efekty prowadzonych kampanii marketingowych, a w razie potrzeby wyciągać wnioski i zmieniać założenia dla konsultantów. To również duże udogodnienie dla samych agentów, którzy mogą pracować z domu i nie muszą specjalnie przyjeżdżać do biura. Dzięki temu mogą odbierać połączenia również o niestandardowych porach.

PODOBNE WPISY

----------------------------