CerpiecBlog

W czym pomaga oprogramowanie helpdesk?

2.jpg

Oprogramowanie helpdesk jest bardzo ważne i znacznie usprawnia pracę w działach contact center. Niestety, wciąż wiele osób nie chce inwestować w nowoczesne rozwiązania. Nie zdają sobie sprawy, ile przez to tracą. Dowiedz się, jak bardzo przydaje się taki nowoczesny system w firmie.

Duże oszczędności, małe inwestycje

Oprogramowanie helpdesk bardzo pomaga oszczędzić i to praktycznie pod każdym względem. Ma to wiele plusów i znacznie usprawnia działania firmy. System ma wiele przydatnych funkcji. Jedną z nich jest kolejkowanie połączeń. Funkcja polega na tym, że rozmowa będzie przekierowywana do kompetentnych działów lub osób. Dzięki temu będą oni w stanie udzielić odpowiedzi już podczas jednego telefonu. W ten sposób będzie można w podobnym czasie obsłużyć znacznie więcej telefonów. To duże udogodnienie, bo nie trzeba angażować tylu pracowników do obsługi contact center. Wystarczy jedynie zainwestować w oprogramowanie helpdesk. W ten sposób zwiększy się znacznie wskaźnik Firs Call Resolutions, czyli spraw załatwionych już podczas jednego kontaktu.

Dostęp do bazy CRM

Sporym udogodnieniem jest skonfigurowana z systemem baza klientów. To bardzo duże ułatwienie. Dane rekordy można przypisywać do kampanii, by ustalić listę potencjalnych odbiorców. Dzięki temu działania marketingowe będą przemyślane i w pełni trafione do potencjalnych odbiorców. Ważną funkcją jest to, że każdy z konsultantów może szybko sprawdzić historię transakcji i na tej podstawie dopasować idealny produkt lub usługę. W ten sposób można bardzo wiele zdziałać, bo znacznie alt wiej jest dopasować ofertę do potrzeb klienta, mając przed sobą pełna historie jego transakcji. To jest bardzo pomocne w wielu różnych sytuacjach. Bez tego niewiele da się zrobić. To również jeden ze sposób na oszczędności w firmie, bo w ten sposób znacznie zwiększa się ilość skutecznych leadów sprzedażowych, co bardzo pomaga w rozwoju firmy bez konieczności ponoszenia dodatkowych inwestycji, np. na pracowników.

Możliwość pracy zdalnie

Dużą zaletą oprogramowania helpdesk jest możliwość pracy z dowolnego miejsca. To pozwala na elastyczne podejście. Poleczenia można bowiem odbierać o bardzo różnych porach, a nie tylko do godz 16:00 czy 17:00. To sposób na pozyskanie jeszcze większej ilości leadów. Nie wszyscy klienci mają bowiem czas na to, by załatwiać swoje sprawy wcześniej, a w takiej sytuacji mogą przejść do konkurencji. To sytuacja, do której absolutnie nie można dopuścić.

PODOBNE WPISY

----------------------------